پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۲۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۳

تاخیر 8 ساله در ساخت نیروگاه هسته ای عربستان

ساخت نیروگاه هسته ای عربستان سعودی هشت سال بیش تر از برنامه ریزی اعلام شده به اتمام خواهد رسید. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام سعودی که مسوول پروژه ساخت نیروگاه هسته ای عربستان است اعلام کرد که بهره برداری از این نیروگاه حدود هشت سال بیش از آن چه پیش تر اعلام شده بود طول خواهد کشید. در سال 2012، بزرگ ترین صادرکننده نفت جهان اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال 2032، یک نیروگاه هسته ای با ظرفیت تولید 17 گیگاوات انرژی بسازد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)