پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۳۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۴

بچه مثبت و وانت خجالتی

از امروز قول می دهم که بچه مثبت شوم. یعنی اصلاً منفی در من وجود نخواهد داشت. حتی گروه خونی ام را مثبت جلوه داده ام تا دیگر انگ و برچسبی به من نچسبد! اصلاً شما بیایید و به من نمره ارزشیابی بدهید. مثلاً بخواهید بگویید اولاد آدم با اولاد نا آدم چقدر توفیر دارد می توانید بگویید به من 10 مثبت می دهید. نه 20. نه 30. اصلاً هرچی. مطمئنم که صفر نمی دهید. زیر صفر هم که یخ می زنم.... ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)