چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۲:۵۷

سقوط داربست بر روی 5 خودرو

سخنگوی سازمان آتش نشانی از بروز دو حادثه در عصر و شامگاه پنج شنبه خبرداد و گفت: بر اثر این دو حاثه در مجموع 9نفر راهی بیمارستان شدند. جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اعلام حادثه تخریب داربست در بلوار فرحزادی در ساعت 19:4 بعدازظهر امروز به سازمان آتش نشانی گفت: پس از اعلام این حادثه 2ایستگاه از نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. او ادامه داد: داربست یک ساختمان 5طبقه در حال ساخت روی 5 دستگاه خودرویی که در نزدیکی این داربست توقف کرده بودند، ریخته شده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)