پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۱۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۵

بعد از بازیگری دوستانم را از دست دادم!

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس ، مجله مهر نوشت: خودش هم فکر نمی کرد در اولین تجربه تصویری که در سینما دارد، به قدری دیده می شود که همه او را بشناسند. هنوز هم برایش عجیب است در فیلمی بازی کرده که در جشنواره فیلم فجر بیشترین تعداد سیمرغ ها را از آنِ خود کرده است. می گوید به همه هنرها علاقه دارد و اگر پایش به بازیگری باز نمی شد، از نقاشی یا عکاسی سر درمی آورد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)