سایر منابع:
سایر خبرها
دو اسیدپاش از قصاص گریختند
به مأموران گفت: شب قبل از این حادثه جمشید را در کوچه منزلمان در حال خوردن مشروبات الکلی دیدم که وی از من خواست با او ازدواج کنم اما من تصمیم خودم را گرفته بودم و قصد داشتم به این ارتباط پایان دهم، به همین خاطر به او گفتم که پسر دیگری قصد ازدواج با مرا دارد و خانواده من نیز با درخواست آن پسر موافقت کرده اند؛ جمشید نیز به من گفت که فردا تصمیم دارد برای آخرین بار مرا ببیند و کادویی هدیه دهد.
اکبر عبدی ازسابقه طولانی خود در کمدی می گوید
مسئولان است؟ این حرف ها درد و دل است، من هنوز بعد از این همه سال فعالیت در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر یا بهتر بگویم هنر این مملکت نمی دانم کارفرمایم وزارت ارشاد است یا خانه سینما یا صدا و سیما؟ اصلا نمی دانم کارفرمایم چه کسی یا چه سازمان و نهادی است. به نظرم احترام و مراقبتی که شکل می گیرد هم چیزی است که خودمان به خودمان می دهیم، من خودم مراقب دوست و فامیلم هستم آنها متقابلا به من سر
راهنمای تهیه یک عیدی دوست داشتنی
زمان عیدی دادن این چند نکته را به یاد داشته باشید به گزارش ، بچه که بودیم، همه فکر و ذکرمان قبل از دید و بازدیدهای عید نوروز، این بود که چی یا چقدر عیدی می گیریم. اما اگر با خودمان رو راست باشیم، می بینیم هنوز که هنوز است، با این که بزرگ شده ایم، روی عیدی های مان حساب می کنیم و برای عیدی گرفتن نقشه می کشیم. برای همه مان هم اتفاق افتاده که از دیدن بعضی عیدی ها بال در بیاوریم و برعکس، از
عید را برای فرزندانمان در دورهمی های خانوادگی خاطره انگیز کنیم روزگار بچه های بی فامیل/ به خاطر ...
دستش ول شد. کتلت ها شروع کردند به قل خوردن و پایین رفتن از سراشیبی. با بچه های خاله پروین چهار نفری افتاده بودیم دنبال کتلت ها. آنها می دویدند و ما می دویدیم. درست که آن روز گرسنه ماندیم اما یک دل سیر خندیدیم. بعضی وقت ها با خودم فکر می کنم توی این سال ها که با هم رابطه نداشتیم، چه کسی خاله پروین و بچه هایش را به پیک نیک برده؟! خیلی از خانواده ها را می شناسم که به دلایل مختلف مالی و غیر
فغانی: جام جهانی 2018 برایم خوب باشد، داوری را کنار می گذارم
بیشتر از هر رنگ و تیمی دوست داریم. در فوتبال این همه بریز و بپاش هست و خیلی از آدم ها که باید سرجای خود باشند نیستند و این است که ما تمایلی به رنگ و طرفدار تیمی بودن نداریم. *آقای فغانی! در این مصاحبه تلفن همراه شما خیلی زنگ خورد همیشه همینطور است؟ یک سری کاری است چون من کارمند شهرداری منطقه بیست هستم. این خطی است که از ابتدا داشتم و خیلی ها گفتند عوض کن ولی من چون دوست داشتم
ناخواسته ازپرسپولیس رفتم - کریمی و دایی مرا از خداحافظی منصرف کردند
مازندرانی ها استعداد وحشتناکی در فوتبال داریم. به نظرم استعداد اول فوتبال ایران، مازندران است. خودم دوست دارم در یک تیم مازندرانی بازی کنم ولی متاسفانه مسئولان مازندران به فکر فوتبال این استان نیستند. با این همه استعداد، تیم شموشک تمام شد. نساجی هم این وضعیت را دارد. مازندران حداقل می تواند دو تیم لیگ برتری داشته باشد. دوست دارم در مازندران آکادمی بزنم بعد از اتمام دوران فوتبالم دوست
به دنبال ردی از تظاهر
. تو که با معرفتی دست دلمو بگیر. دارم راهو اشتباه می رم. چشمهام رو بستم و خوابم برد. تمام مسیر فتح المبین تا محل اسکان را خواب بودم. یادم نیست شب کجا اسکان داشتیم .رسیدیم و من بخاطر سر دردی که داشتم دوباره خوابیدم. صبح روز بعد مسیر حرکت را به مقصد فکه و کانال کمیل طی کردیم. سومین روز سفر بود و من تازه با خدا آشتی کرده بودم. همیشه نمازهامو می خوندم اما چندوقتی بود که بعد از نماز
محقق ایرانی دانشگاه مینه سوتا: در ایران برای امروز و در آمریکا برای فردا تحقیق می کنند
زیادی در ذهنم هست که دوست دارم وقتی پروفسور شدم، آنها را عملی کنم. * محبوب ترین فناوری از نظر شما چیست؟ اینترنت. همه تحقیقات علمی الان از طریق شبکه اینترنت انجام می شود و دیگر به ندرت کسی مقاله ای را چاپ می کند تا بخواند. همین امر نیز باعث نگهداری و صرفه جویی در مصرف کاغذ می شود. * زمان هایی که اوقات فراغت دارید، آیا با گوشی خود بازی می کنید؟ چه بازی موبایلی یا
ایران، معدن لطیفه است/ قدری شاکر باشیم/تا لحظه سال تحویل به خزانه می رفتیم/ می خواستیم بیمه ها و صندوق ...
دنبال کرده اید؟ نه من تئاتر را بیشتر دوست دارم. **باشگاه خبرنگاران: آخرین عیدی که از پدرتان گرفتید چقدر و کی بود؟ من پدرم هفت سال است مرحوم شده و همیشه در بچگی یک عیدی از پدرم می گرفتم آن هم یک دو تومنی بود که امضا می کرد و به من می داد. **باشگاه خبرنگاران: شیرین ترین روز کاری تان کی بود؟ فکر می کنم روزی که طرح تحول سلامت در دولت رای آورد
قرمز رنگ محبوبم است اما از فوتبال متنفرم!
چهارمی رنکینگ جهانی به پایان رسید. * پس راضی هستی؟ من راضی بودم. هرچند فراز و نشیب های زیادی برایم داشت، سال خیلی سختی بود، فشار زیادی را به خاطر سفرها، مسابقات و تمرینات زیاد تحمل کردم. * اولین تصویری که از عید داری؟ دید و بازدید خانواده ها برای تبریک عید که برای من خیلی دوست داشتنی است. چراکه سالی یک بار می توانیم فامیل را ببینیم. لذتش به دیدن همه است
هیچ عیدی بهتر از حمایت هوادارن و دلگرمی مسئولین باشگاه برای یک بازیکن نمی تواند باشد
/> دوست داری در سال 95 چه اتفاقی برایت بیفتد؟ دوست دارم سال جدید صحیح و سالم باشم و همچنین به چیزی که مستحق آن هستم برسم. در عیدی دادن دست و دلباز هستی؟ بله خدا را شکر عیدی دادن خودش لذت زیادی دارد و هر چند لذت عیدی گرفتن خیلی بیش تر است. سال نو چه حسی برایتان دارد؟ عید مسافرت می روید؟ سال نو همیشه حال و هوای خاص خودش رو دارد و امیدوارم سال
ناینگولان: از اینکه سیگار می کشم، شرمنده نیستم
فوتبالیست هستم و کار خود را انجام می دهم. همه می دانند که سیگار می کشم و نمی توانم این را پنهان کنم، اما شرمسار نیستم. بعد از عملکرد خوبی که در یورو 2016 داشتم، از دعوت نشدن به تیم ملی ناامید شدم. من هرآنچه حس کنم را به صراحت می گویم بنابراین هرگز ناامیدی خود را پنهان نکردم. مربی باید دلایل خود را برای دعوت نکردن از من داشته باشد، اما حالا رو به جلو نگاه می کنم.
طعنه مورینیو به گواردیولا
بارسلونا و بایرن مونیخ طعنه زد. مورینیو در گفت و گو با نشریه فرانس فوتبال اظهار داشت: به نظر خودم، من از لحاظ انتخاب کشور و باشگاه آدم باهوشی نیستم. من می توانستم در کشوری دیگر که قهرمان شدن در لیگ آن آسان تر باشد، مربیگری کنم. شاید در آینده باید انتخاب های هوشمندانه تری داشته باشم و باشگاهی دیگر را در کشوری دیگر انتخاب کنم که همه بازیکنانش به خودی خود قهرمان هستند. شاید به کشوری بروم که در
طارمی:پدرم برای من سورپرایز است/رئیس جمهور بودم نمی گذاشتم فقیر وجود داشته باشد/ دوست دارم تمام عید را ...
سین. همه چیز عید خوب است. اما شب سیزده بدر ضد حال است. چه دعایی در لحظه سال تحویل دارید؟ دعا می کنم کسی محتاج نباشد و کسی شرمنده خانواده نشود. عیدی می گیری یا عیدی می دی؟ نخوامم عیدی بدم دیگران از من می گیرند بالاخره حالا که فوتبالیست هستم فک و فامیل انتظار دارند. من خودم از عیدی دادن خوشم می آید. بهترین عیدی را به چه کسی می دهی؟ به
خاطره سرلشکر جعفری از خوابیدن روی آسفالت سرد/فرمانده کل سپاه چگونه از بازداشتگاه رژیم شاه خارج شد؟
/> یادم آمد جاسوییچی مرا در همان تفتیش بدنی اولیه از من گرفته اند. با کلی تارزان بازی خودم را به بالای دیوار رساندم و جلوی نگاه های متعجب رهگذران، در حالی که یک قبضه ژ 3 را حمایل کرده بودم، پریدم داخل حیاط خانه. آن شب، به استحمام و شستن رخت چرک ها و خوردن شامی مختصر گذشت. سرم را که روی متکا گذاشتم، در جا بی هوش شدم. صبح روز بعد، با همان رفقا، رفتیم سمت پادگان دژبان مرکز در خیابان
نگرانی عمو پورنگ از آینده کودکان ایرانی
افرادی در زمینه برنامه سازی برای کودکان تربیت کرده ای که جایگزینتان شوند؟ فرضیایی: این کار به نظر من ذاتی است. وقتی می توان کسی را تربیت کرد که ما آن جور آدم را داشته باشیم. من ذاتاً کودکم و کارم را دوست دارم. اجراهای من نیز کودکانه است. باید سیستم آنقدر باز باشد که افراد بتوانند با قابلیت های جدید در این عرصه حاضر شوند. از قدیم گفتند دست بالای دست بسیار است. سبک جدید باید وارد شود
کاراکتر من واقعی نبود/ می دانستم کاندیدای دریافت سیمرغ می شوم
در دفتر کار قرار ملاقاتی بگذاریم تا برای ایفای نقش در ماجرای نیمروز صحبت کنیم. من هم کار قبلی آقای مهدویان را دیده بودم و بسیار دوستش داشتم. بنابراین با اشتیاق به دفتر رفتم و صحبت های اولیه انجام شد. پس از آن فیلمنامه را خواندم و نظرم را اعلام کردم؛ یعنی مراحل حرفه ای کار به صورت طبیعی طی شد و پس از آن قرارداد بستیم و وارد بحث تمرین و دورخوانی شدیم. *زمانی که فیلمنامه در اختیار شما
اینیستا: نمی خواستم به بارسا بپیوندم
باعث شد که من این پیشنهاد را مثل یک چالش ببینم. با پدرم اعتماد به نفس زیادی دارم، همینطور خیلی موثر هستم و وقتی چیزی را به من می گوید به خوبی درکش می کنم. به پدرام احترام می گذارم و می دانستم باید این تصمیم را بگیرم. یک ماه بعد، بدترین روزهایم بود ولی با کمک همه، روز به روز بیشتر می شد.
عباس جدیدی؛ از افق زاویه بدن تا ماجرای افق زاویه بدن
بگذارید، می بینید که خیلی هایی که عکس گرفتند اصلا ورزشی نبودند ولی من ورزشی هستم و من باید بالای سر آقای پور حیدری می رفتم. همانطور که اگر من بیمار شوم دوست دارم همه بیایند عیادت ولی بیشتر دوست دارم که ورزشکارها بیاند. اگر من یک آدم سیاسی بودم و می خواستم خودم را به یک آدم ورزشی بچسبانم تا اسمی بدست آورم، بله همه این وصله ها به من می چسبید اما من خودم ورزشی هستم و وظیفه من این است که بروم و به
مکانی؛پرسپولیس خانه اول و آخر من است / در اروپا دور همه چیز را خط کشیده ام
زده که به شرح زیر است: * وضع فوتبالت در نروژ چطور است؟ در بازی های تدارکاتی فیکس بودی و عملکرد قابل قبولی هم داشتی. - خوشبختانه شرایط خوبی در نروژ دارم. قبل از شروع بازی های لیگ برتر نروژ که حدود 14 روز دیگر آغاز می شود ما سه بازی تدارکاتی داشتیم که در هر سه بازی من دروازه بان فیکس بودم و خدا را شکر عملکرد خوبی هم داشتم. * دروازه بان تیم استرومگدست عضو تیم ملی نروژ
شورجه: حذف روایات غیرقابل استناد از فیلمنامه حضرت موسی(ع)
خدمت مقام رهبری رسیدیم. یک صحبتی با آقا داشته باشیم درخصوص تامین بودجه این فیلم که آنجا ذکر کردند (سلحشور) خیلی دوست دارم این کار را خودم بسازم که آقا اشاره کردند من دعا می کنم این اتفاق بیفتد، درخصوص بودجه هم آقا فرمودند من که پول ندارم حالا بنویسید تمام شود، خودش حل می شود، البته مطالب بسیار دیگری هم فرمودند، آنجا تا 62 قسمت نوشته شده بود و آقا هم جویا شدند چقدر پیش می روید؟ تقریباً تخمین بالای
گریزمان در بارسلونا یا رئال مادرید؟
مدافع های میانی که با آن ها رو به رو شدم سرخیو راموس و په په (بازیکنان رئال مادرید) هستند. آن ها سریع هستند و خیلی خوب خود را به زمین حریف می رسانند. مهاجم فرانسوی از بازگشت کریم بنزما به تیم ملی حمایت کرد و گفت: مانند همه فرانسوی ها دوست دارم دوباره به تیم ملی دعوت شود اما سرمربی در این رابطه تصمیم گیرنده است. به دیدیه دشان اعتماد دارم چون می داند چگونه تیم را هدایت کند.
تنها اهل بیت از ظاهر و باطن هر آیه، مطّلع هستند
، فقط راجع به باء بسم الله الرحمن الرحیم بود. لذا حضرت دو، سه ساعت، به مدّت چهل روز، مطالب می گفتند، آن هم معصوم که معلوم است چه مطالب گهرباری می گوید و همه نیاز به تفسیر دارد. بعد از چهل روز که آن شخص گفت: فردا هم می خواهید همین را بگویید، حضرت می گویند: حالا که این طور گفتی، دیگر نمی گویم، یعنی معلوم می شود که ظرفیّت تو تمام شده است. ولی من داشتم راجع به باء بسم الله الرحمن الرحیم می
خاطرات نوروزی همسر شهید مدافع حرم حاج حمید تقوی فر/ وقتی که حاج حمید شب به خانه آمد گفت : درست است امسال ...
پرسیدم چرا دیشب نیامدی؟ گفت: خیلی سعی کردم خودم را برسانم ولی متاسفانه موفق نشدم در عوض الان میخواهم شما را یک جایی ببرم .آن روز من و مریم فرزندمان که نوزادی بیش نبود همراه حاج حمید به شهر سوسنگرد رفتیم. یادم هست که صدای تیراندازی و خمپاره را میشنیدم دوستان حاج حمید از جمله شهید زین الدین وقتی من و مریم را دیدند با تعجب از حاج حمید میپرسیدند چرا خانواده را آوردی؟ و حاج حمید با خنده میگفت: کوچکترین نیروی ایرانی مریم من هست.
گفتگوی نوروزی فردا با هافبک جوان استقلال؛ پرسپولیس به احتمال زیاد قهرمان است/ همه می گفتند دربی را بد ...
بودیم و در بازی برگشت هم که کار را تمام کردیم. فردا: پرسپولیس این فصل قهرمان می شود؟ - به احتمال زیاد این اتفاق برای شان می افتد. آنها استارت این روزها را فصل قبل زدند. من وقتی به این موضوع فکر می کنم یاد خودمان می افتم و پیش بینی می کنم که برای سال بعد همه باید ما را در قواره پرسپولیس این فصل ببینند. آنها هم سال قبل فصل را بد شروع کردند و بعد در ادامه به نایب قهرمانی رسیدند
آیا استراحت های کوتاه در حین کار باعث افزایش بازده می شوند؟
شعار سال : همه ی ما دوست داریم در طول روز گاهی بین انبوه کارها و وظایفی که بر عهده داریم، کمی از کار دور شویم و به قول معروف نفسی تازه کنیم، اما نتایج تحقیقات نشان می دهد که استراحت های کوتاه در طول ساعات کاری، منجر به افزایش انرژی نمی شوند، مگر اینکه در حین استراحت فعالیت های مثبت و مرتبط با کار انجام دهید، مثل یادگیری یک چیز جدید یا تعریف و تمجید از همکارانتان. عجیب نیست؟ با ما همراه باشید.
نردبان پزشکان، وحشت از خون آلوده و چاقو و کتک!
داده شود که آن هم عملی نشد. دستمزد اضافه کار را به سختی به ما می دهند و خیلی وقت ها چندماه عقب می افتد. با اینکه ما پا به پای دکتر کار می کنیم و شاید در یک روز ناگهان 10 عملِ جراحی داشته باشیم. از این گذشته امکانات خیلی کم است. خیلی امکانات ایمنی به شهرستان ها نمی رسد.چندسال پیش سوزنِ آلوده به خون بیماری که هپاتیت داشت به دست من رفت و من مدتی استرس انتقال بیماری او به خودم را داشتم.
جدیدی؛کتابم را نخوانده شروع به انتقاد کردند / روی عکسی که با پورحیدری گرفتم فضاسازی سیاسی کردند
ورزشی نبودند ولی من ورزشی هستم و من باید بالای سر آقای پورحیدری می رفتم. همانطور که اگر من بیمار شوم دوست دارم همه بیایند عیادت ولی بیشتر دوست دارم که ورزشکارها بیاند. اگر من یک آدم سیاسی بودم و می خواستم خودم را به یک آدم ورزشی بچسبانم تا اسمی به دست آورم، بله همه این وصله ها به من می چسبید اما من خودم ورزشی هستم و وظیفه من این است که بروم و به پیشکسوتم سر بزنم. خوشبختانه هم مردم متوجه شدند و
نعمتی: به تصمیم دوستان از حوزه تهران کاندیدا شدم
را برای مردم در کشور فراهم کرده و موضوع اشتغال را حل کنیم اما متأسفانه دولت و مجلس در این زمینه موفق نبودند اگرچه کم کاری وجود نداشت بلکه فضای کشور آماده و محیای چنین مسئله ای به دلیل وجود مشکلاتی مانند بحث نقدینگی، تحریم ها و شخم زدن بسیاری از اشخاص طی 8 سال در کشور نیست. *باشگاه خبرنگاران جوان: دوست دارید در سال 96 چه اتفاقی بیفتد؟ نعمتی: دوست دارم اولا مجموعه تیم ما یعنی بنفش پیروز انتخابات
روایت همه 33سالگی های یک شاعر/ پایتخت شاعر شعر او است
زمان اتفاق شاعر بودن برای شما رخ داد؟ از سال های 77، 78 و درزمانی که 13 یا 14ساله بودم بر بال جریانات آوانگارد شعر دهه 70 خورشیدی حرکت را آغاز کردم و در زمره نخستین افرادی بودم که در این وادی کار می سرودم این امر را در آن زمان بامطالعه کسب می کردم چراکه در حلقه شعر متعارف آن زمان شاید این فعالیت ها نمی گنجید اما من باکار در فضاهای مختلف سعی در ارائه اشعار خود داشتم به یاد دارم در همان