پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۳۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۱

گردان: باشگاه سپاهان خوش حساب است پس مشکلات را تحمل می کنیم

به گزارش ورزش 11 ، شهاب گردان در مورد بحران مالی سپاهان و اینکه بازیکنان هنوز با این باشگاه تسویه حساب نکرده اند، گفت: همیشه قبل از شروع تمرینات، باشگاه با بازیکنان تسویه حساب می کرد ولی این بار گویا مشکلاتی به وجود آمده است که قبلاً دیده نشده بود. در این سال ها باشگاه سپاهان در مورد پرداخت حق و حقوق بازیکنان خوش حساب بوده و حالا تحمل این شرایط برای ما نباید چیز سختی باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)