پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۸:۰۰

سناریوهای دولت برای سهام عدالت

خبرگزاری مهر: معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه اگر حتی یک نفر هم واریز وجهی برای دریافت بیشتر سهام عدالت نداشته باشد، خللی در برنامه ها وارد نمی کند،از احتمال ثبت نام جدید برای دریافت این سهام خبر داد. میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی با تاکید بر اینکه دولت به هیچ عنوان بر روی وجوه واریزی مردم بابت سهام عدالت حساب باز نکرده است، گفت: اگر حتی یک نفر از مشمولان دریافت سهام عدالت، مابه التفاوت وجه لازم برای دریافت سهام بیشتر تا سقف یک میلیون تومان را واریز نکند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)