پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۲۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۶

رزمایش بزرگ نظامی در خلیج آلاسکا با حضور ناوشکن های آمریکایی

قریب به 6000 تن از اعضای ارتش آلاسکا از چهار دسته ارتش و بیش از200 جنگنده به همراه سه ناوشکن و یک زیردریایی نیروی دریایی آمریکا در رزمایش "لبه شمالی 2015" در خلیج آلاسکا شرکت کردند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این رزمایش نیروی دریایی با حضور در خلیج آلاسکا به همراه نیروهای زمینی به انجام عملیات می پردازند.در این رزمایش آمادگی نیروهای ملی به آزمایش گذاشته می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)