پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۱۹:۲۹

اعتراض برانکو به مدیران پرسپولیس

برانکو ناراحت است که چرا باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات ضعیف عمل می کند. به گزارش خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که امروز جلسه ای در باشگاه داشت، نسبت به این موضوع که چرا باشگاه در نقل و انتقالات ضعیف عمل می کند اعتراض دارد. او امروز در جمع خبرنگاران جمله ای به زبان آورد که نشان می دهد او از عملکرد باشگاه ناراضی است اما از آنجا که برانکو مربی آرام و بی حاشیه ای است، فعلا ترجیح داده مصاحبه تندی انجام ندهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)