پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فیفا دی ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۶:۴۵

میرزاپور: جادو کرده بودیم پنج گل نمی خوردیم

خبرگزاری فارس: ابراهیم میرزاپور در مورد شکست خانگی مقابل پارس جنوبی گفت: فقط در ده پانزده دقیقه اول بازی تمرکز نداشتیم و گل خوردیم و پس از آن بر بازی حاکم بودیم، چهار پنج موقعیت صددرصد گلزنی را از دست دادیم و حتی نتوانستیم دروازه خالی را گل کنیم. وی در مورد شکست سنگین مقابل خونه به خونه و بحث جاد و جمبل در بازی با پارس جنوبی گفت: وقتی هفته گذشته شکست سنگینی خوردیم، برای ما حرف و حدیث درآوردند که تبانی کرده ایم که اصلاً این بحث ها درست نبود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)