پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۰۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۰۳:۰۲

50 میلیارد ریال به بهسازی بیمارستان های خوزستان اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان گفت: برای بهسازی و نوسازی بیمارستان های تأمین اجتماعی و ارتقای هتلینگ آن ها براساس برآوردهای اولیه بیش از 5 میلیارد تومان هزینه می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)