سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۷

مهاجم استقلال گفت: همه استقلال ی هستیم و دوست داریم در این تیم بمانیم اما ...

به گزارش ایفنام ، آرش برهانی که امروز در جلسه بازیکن با کادر فنی استقلال در محل این باشگاه شرکت کرده بود گفت: بیشتر در مورد مسائل مالی و تعهداتی که قرار است نسبت به قرارداد بازیکنان انجام شود صحبت کردیم. امروز نیز قرار است تمرینات آغاز شود و هماهنگی هایی نیز در این خصوص شد. وی افزود: بیشتر در مورد مسائل مالی صحبت کردیم چرا که سال گذشته در این مورد کمتر فرصت داده بود تا با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صحبت کنیم اما امروز رو در رو با افشارزاده و امیری در مورد مسائل مالی به صحبت پرداختیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)