سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۷

افشارزاده: تا هفته آینده بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت می کنیم

مدیر عامل استقلال درباره حل مشکلات آبی پوشان اظهار کرد: به دنبال این هستیم که با عقد قرارداد جدید با اسپانسر بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. به گزارش ایسنا ، بهرام افشارزاده بعد از اتمام جلسه با بازیکنان و کادرفنی جدید استقلال اظها ر کرد: با توجه به این که باید هر چه ز و د تر آماده حضور در لیگ برتر شویم، نیاز بود که بازیکنان شرایط باشگاه را درک کنند و بدانند که برای چه چیزی تلاش می کنند. برنامه های آینده را در این جلسه تشریح کرده ایم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)