پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۴۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۶:۵۶

روز یکشنبه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با مدیرعامل باشگاه سایپا در ...

به گزارش ایفنام ، عصر فردا( یکشنبه) رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا جلسه ای در خصوص ادامه فعالیت این باشگاه در استان البرز برگزار خواهد کرد. باشگاه سایپا قصد دارد فصل آینده مسابقاتش در لیگ برتر فوتبال را در استان تهران برگزار کند اما مسئولان ورزش استان البرز با این انتقال مخالف هستند. دوطرف جلسه ای هم در فدراسیون فوتبال در ماه گذشته داشتند که بی نتیجه بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)