سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۴۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۱

برزیل به پاراگوئه باخت و حذف شد

بامداد امروز و در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آمریکای جنوبی 2015 موسوم به کوپا آمریکا، برزیل مقابل پاراگوئه قرار گرفت که در نهایت برخلاف انتظارات، تیم هشتاد و پنجم جهان توانست بر زردپوشان که رتبه پنجم جهان را دارند، پیروز شود. این دیدار در 90 دقیقه به تساوی یک به یک رسید اما در نهایت و پس از زمان های اضافی، کار به پنالتی کشید و پاراگوئه توانست در آن مقطع برزیل را با نتیجه 4 در مقابل 3 شکست دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)