پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۴۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۳

فالکائو: از کلمبیایی ها می خواهم که کوپا آمریکا را فراموش کنند

خبرگزاری پانا: مهاجم تیم ملی کلمبیا پس از آن که در روز گذشته برابر آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2015 شکست خوردند از هموطنان و همبازی هایش خواست که همگی کوپا آمریکا را فراموش کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)