پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۵۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۴

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: 50 سال در فوتبال حضور داشتم اما نمی دانم حالا ...

به گزارش ایفنام ، محمود خوردبین که امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، گفت: برای برگزاری جلسه نیامدم کار داشتم و به همین منظور امروز به باشگاه پرسپولیس آمدم. وی در مورد تجمع روز گذشته در مقابل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان خوبی را جذب کردیم و دو بازیکنی که مردم آنها را دوست داشتند را گرفتیم چند نفر دیگر هم در لیست هستند که آنها را می گیریم و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)