چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۵

سرمربیان آرژانتینی در کوپا آمریکا 2015 به امتیازات زیادی دست یافته اند

به گزارش خبرگزاری فارس ، جام ملت های آمریکای جنوبی 2015 موسوم به کوپا آمریکا 2015 توام با یک نتیجه بسیار خاص برای فوتبال آرژانتین بود. شش تیم از 12 تیم شرکت کننده در این مسابقات، سرمربیان آرژانتینی داشته اند. این به معنای اوج شکوفایی فوتبال در این کشور اسپانیایی زبان است. از میان چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی کوپا آمریکای سال جاری، هر کدام قهرمان شود، برای آرژانتین افتخار خواهد بود. تهدید کننده این ترکیب، برزیل بود که او هم روز گذشته کنار زده شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط