سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۵۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۱

پروژه های آبرسانی به دوروستای دشتی بوشهر به بهره برداری رسید

بوشهر - ایرنا - مدیرآب وفاضلاب روستایی شهرستان دشتی بوشهر گفت: فاز اول پروژه مجتمع آبرسانی به روستاهای منطقه طسوج شهرستان دشتی به پایان رسید و دو روستای این منطقه از آب آشامیدنی سالم وبهداشتی برخوردار شدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)