چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۰

قاضی: پرسپولیسی ها با مدیر برنامه هایم صحبت کرده بودند

مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال گفت:شاگردی مجید جلالی برایم افتخار است و بدم نمی آید دوباره با او کار کنم. محمد قاضی در گفت وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: این روزها تمرینات اختصاصی خوبی را با مربی بدنساز انجام می دهم و روزی دو جلسه تمرین می کنم و انگیزه بسیار زیادی دارم. ان شاءالله امسال عملکردم طوری خواهد بود که نظر همه در مورد من عوض شود و صحبت های خوبی را در طول فصل از من خواهید شنید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)