سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
مشرق نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۹

بعنوان یک زن از اظهارات مجری ماه عسل ناراحت شدم

مشاور امور زنان در سازمان صدا و سیما از اظهارات مجری برنامه ماه عسل نسبت به کمبود شوهر در جامعه انتقاد کرد و گفت: این اظهارات استنباط شخصی مجری برنامه بوده و این سیاست صدا و سیما نیست و نباید این حرف در شبکه تلویزیونی مطرح می شد اما حتما تذکراتی به آقای علیخانی داده می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)