چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۸

طاهری راهی وزارت ورزش شد

مقاله ها پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات این باشگاه راهی وزارت ورزش شد. علی اکبر طاهری امروز برای اینکه مشکلات باشگاه پرسپولیس را با مدیران وزارت ورزش در میان بگذارد و از آنها برای حل این مشکلات کمک بگیرد راهی وزارت ورزش شد تا با مدیران این وزارتخانه جلسه برگزار کند. باشگاه پرسپولیس مشکلات مالی برای جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات دارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)