چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۰۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ - ۱۹:۰۵

حذف روسیه از سامانه سویفت قطع رابطه با آمریکا را درپی خواهد داشت

مسکو- ایرنا- رییس بانک دولتی 'ونش تورگ بانک' از بزرگترین بانک های روسیه به آمریکا هشدار داد در صورت کنار گذاشتن روسیه از سامانه مالی بین المللی سویفت، مسکو روابط با واشنگتن را قطع خواهد کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)