چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شفا آنلاین ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۹:۰۱

ماه عسل و شبکه سه توبیخ شدند

شفاآنلاین:اجتماعی معاون رسانه ملی در نامه ای به مدیر شبکه سه سیما در باره دعوت دو میهمان خاص به برنامه ماه عسل تذکر داد. به گزارش شفاآنلاین ، دکتر پور محمدی معاون رئیس سازمان صدا و سیما در امور سیما در نامه خود به مدیر شبکه سه سیما علاوه بر قدردانی از تلاش عوامل تولید ویژه برنامه ماه عسل ، نسبت به دعوت میهمانان این برنامه هشدار داد و دقت بیشتر در دعوت این میهمانان را خواستار شد . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)