چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۳۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرهیختگان ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۷

مظلومی: از 5، 6 ماه قبل احساس می کردم به استقلال می آیم

سرمربی استقلال گفت: کادرفنی من هم هیچ قراردادی امضا نکردند چون اینها پیشکسوتان استقلال هستند.پرویز مظلومی با حضور در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: در هر صورت مسئولیتی به من سپرده شده که امیدوارم با کمک هواداران و مسئولان به هدفمان برسیم. البته با انگیزه ای که در تیم وجود دارد، انشاالله به این نتیجه می رسیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)