چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۱۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۴

صادرات نفت ایران به کشورهای آسیایی 18 درصد کاهش یافت

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، میزان صادرات نفت ایران به منطقه آسیا از ماه مارس 18 درصد کاهش یافت. براساس این گزارش، ایران اکثر نفت ذخیره روی آب خود را که در زمان تحریم ها ذخیره کرده بود به فروش رسانده و به همین دلیل امکان افزایش صادرات بیشتر نفت را ندارد. همچنین گزارش رویترز حاکی از این است که در ماه آوریل خریداران آسیا روزانه 1.6 میلیون بشکه در روز از ایران نفت خریداری کردند که در مقایسه با یک سال گذشته افزایش 23 درصدی دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)