چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۵

هیات 5نفره آژانس وارد تهران شد

سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان از ورود هیئت پنج نفره آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران خبر داد. کمالوندی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ورود این هیئت به منظور مذاکره در خصوص جزئیات تفاهمات صورت گرفته در سفر اخیر آقای یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران انجام می گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)