سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۳۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۷

ادرسون گرانقیمت ترین دروازه بان تاریخ شد

خبرگزاری تسنیم: باشگاه منچسترسیتی امروز (پنجشنبه) به طور رسمی اعلام کرد ادرسون، دروازه بان فصل اخیر بنفیکا را با قراردادی پنج ساله به خدمت گرفته است. باشگاه منچسترسیتی خبر داد ادرسون از تاریخ اول جولای (10 تیر) به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد. او چهارمین برزیلی من سیتی بعد از فرناندینیو، فرناندو و گابریل ژسوس لقب گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)