پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پامچال نیوز ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۳:۴۹

کاستا سزاوار خداحافظی بهتری نبود؟

دیگو کاستا در حالی با یک پیامک جدایی اش از چلسی را متوجه شد که در سه فصل حضور در این تیم بهترین گلزن آبی های لندن بود. به گزارش پامچال نیوز به نقل از ایسنا به نقل از اکسپرس، دیگو کاستا که سال 2014 با نظر ژوزه مورینیو به چلسی آمد، توانست درخشش خودش را در همان فصل با زدن 20 گل در لیگ برتر نشان دهد و چلسی را قهرمان کند. هرچند او در فصل دوم افت فاحشی کرد و تنها 12 گل به ثمر رساند اما در فصل سوم زیر نظر کونته بار دیگر با زدن 20 گل به این تیم کمک کرد تا بار دیگر قهرمان شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)