چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۰۳:۲۶

لاوروف و وزیر خارجه چین هتل محل مذاکرات در وین را ترک کردند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس ، سرگئی لاوروف و وانگ یی وزرای خارجه روسیه و چین دقایقی قبل هتل پله کوبورگ - محل مذاکرات هسته ای - وین را ترک کردند. قرار است سومین نشست وزرای خارجه ایران و شش کشور صبح سه شنبه برگزار شود. پیش از این رسانه های روسیه خبر داده بودند آقای لاوروف برای مدت کوتاهی وین را ترک می کنند اما مجدداً به مذاکرات هسته ای بازخواهد گشت. نشست معاونان و کارشناسان و همچنین جلسات داخلی هیاتها ادامه دارد. انتهای پیام ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)