چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۲۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۷

بازگشت کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران به لیگ چین

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران به لیگ چین می رود. به گزارش ایسنا، صمد نیکخواه بهرامی پس از یک سال دوباره به لیگ چین بازمی گردد. او که فصل گذشته با پتروشیمی همکاری داشت و دستش از جام کوتاه ماند، این بار در لیگ چین پیراهن تیم تین ژجیانگ را به تن خواهد کرد. نیکخواه بهرامی در هفته های گذشته با تیم دالاس آمریکا تمرین کرده بود اما با این باشگاه به توافق نرسید. با این جال نام کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در لیست لیگ تابستانی این تیم وجود دارد. انتهای پیام ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)