دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۰۳

بهره مندی 400 روستای سیستان و بلوچستان از آب سالم

وزیر نیرو گفت: به زودی بیش از 400 روستا در جنوب سیستان و بلوچستان با اجرای شبکه آبرسانی از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می شوند. حمید چیت چیان در جلسه مدیران استانی وزارت نیرو در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سرمایه گذاران خارجی آمادگی سرمایه گذاری در صنعت برق در زاهدان را دارند، که با احداث نیروگاه های جدید مشکل مردم استان سیستان و بلوچستان به زودی حل می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)