چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۰۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۱

پاسخ باشگاه صبا به شکایت استقلالی ها؛ رضایت نامه ای برای چشمی صادر نکردیم

عباس جهان بینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، درباره شکایت باشگاه استقلال به دلیل عدم صدور رضایت نامه روزبه چشمی گفت: طبق توافقی که با مسئولان باشگاه استقلال انجام دادیم قرار بود که چشمی را به این تیم بدهیم؛ اما دو موضوع در این بین حائز اهمیت است که اولاً هیچ رضایت نامه ای برای این بازیکن صادر نکرده ایم و دوم اینکه در روزی که این توافق حاصل شد سیروس محجوب مالکیت صبا را در اختیار گرفت و با این انتقال مخالفت کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)