چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۴۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
یزد فردا ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۰۱:۳۶

هک اطلاعات 22 میلیون آمریکایی

یزدفردا: مقامات آمریکایی اعلام کردند هکرها اطلاعات حساس و شخصی بیش از 22 میلیون تن از کارمندان، نظامیان و پیمانکاران در ارتباط با دولت فدرال آمریکا را به سرقت بردند. کاترین آرکولتا رئیس اداره منابع انسانی دولت فدرال آمریکا روز جمعه در بیانیه ای ضمن اذعان به سرقت اطلاعات شخصی حساس بیش از 22 میلیون نفر از پرسنل در حال خدمت و بازنشسته دولت فدرال آمریکا اعلام داشت علی رغم فشار فراحزبی وارد شده مبنی بر درخواست کناره گیری وی از مدیریت منابع انسانی دولت فدرال آمریکا ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)