چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۲۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
مشرق نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۰۲:۲۵

وقتی قرار بود فقط از پولدارها در دانشگاه آزاد شهریه بگیرند

مطابق خاطرات آقای هاشمی، هنگامی که دانشگاه آزاد اسلامی تحت نظارت همه مؤسسان اولیه آن بوده، تصمیم بر این گرفته می شود که فقط از دانشجویان متمکن شهریه اخذ شود؛ اما با روی کار آمدن هاشمی رفسنجانی به عنوان رییس هیئت مؤسسان، عملا از همه دانشجویان ورودی شهریه اخذ می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)