چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دنیای معدن ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۸

همه چیز بین من و پرسپولیس تمام شد / آنها به دنبال یک بازیکن دیگر هستند

بازیکن فصل گذشته تیم پیکان گفت: از همان ابتدا اشتباه کردم که برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس رفتم و فقط به دلیل اصرار بیش از اندازه مدیر برنامه هایم این کار را انجام دادم. حمید دیوسالار در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با این تیم و اتفاقاتی که در این جلسه افتاد، گفت: به دلیل تماسی که از سوی باشگاه پرسپولیس با من گرفته شد و به دلیل اصرار بیش از اندازه مدیر برنامه هایم امروز به باشگاه پرسپولیس آمدم تا با مسئولان این باشگاه برای پیوستن به پرسپولیس مذاکره کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)