دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۳۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۸

شعبانی: برای پرسپولیسی شدن نه شرطی داشتم و نه پول خواستم

محمدباقر شعبانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضورش در تیم پرسپولیس اظهار داشت: هفته پیش محمود خوردبین با من تماس گرفت و اعلام کرد که به تمرین پرسپولیس بروم و برای پیوستن به پرسپولیس چند جلسه ای با این تیم تمرین کنم که من هم با جان و پذیرفتم و پرسپولیسی شدم. وی ادامه داد: برای پرسپولیسی شدن نه شرطی داشتم و نه حتی پول برایم مهم بود. فقط می خواستم به پرسپولیس بیایم تا با این تیم به موفقیت برسم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)