چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۲۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۹:۳۶

سه شنبه؛ نشست مشترک کمیسیون صنایع با واعظی درباره اپراتورهای همراه

سرویس سیاسی بی باک ؛ بخش مجلس: سیدهادی حسینی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از دعوت این کمیسیون از وزیر ارتباطات برای حضور در این کمیسیون خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است محمود واعظی وزیر ارتباطات این هفته در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور یابد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)