سایر منابع:
سایر خبرها
جلسه سرنوشت ساز رئیس صداوسیما با کفاشیان
سرویس ورزشی- کمتر از 18 روز به آغاز پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال باقی مانده اما در این فرصت کم هنوزتکلیف حق پخش مسابقات لیگ فوتبال که در سال گذشته هم این موضوع مطرح شده بود و از سوی صدا و سیما عملی نشد، مشخص نشده است. اما دیروز از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون خبر رسید علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان روز چهارشنبه هفته جاری به دیدار رئیس سازمان صداوسیما می رود تا در
تاج: حکم کمیته استیناف اشتباه بود
رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: صدور حکم کمیته استیناف در باره تیم راه آهن اشتباه بود. به گزارش ایرنا، مهدی تاج روز دوشنبه پس از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درجمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین مسئله جلسه امروز موضوع لیگ دسته اول بود. هیات رئیسه تصویب کرد که این مسابقات در یک گروه 20 تیمی برگزار شود تا قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز اجرایی شود. ممکن است سال آینده تبلیغات
حق پخش لیگ هند بیشتر از لیگ ایران
ظرف 10 روز آینده جلسه ای را برگزار کنند که خو شبختا نه آنها موافقت کردند که روز چهارشنبه جلسه حق پخش تلویزیونی برگزار شود. او در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد که بازی های فصل آینده از تلویزیون پخش نشود؟ گفت: باشگاه ها در این مورد تصمیم گیرنده هستند. شاید آنها تصمیم بگیرند که بازی ها پخش نشود. تاج همچنین درباره بحث پرداخت حق و حقوق از سامانه 6090 گفت: در این مورد فردا (سه
چهارشنبه، جلسه مهم کفاشیان با رئیس صدا و سیما
فدراسیون فوتبال ایران در سال های اخیر به هیچ عنوان نتوانست در مورد حق پخش تلویزیونی رقابت های داخلی فوتبال، با مسئولان سازمان صدا و سیما به توافق برسد. فدراسیون در این سالها، بارها سیاست تهدید و راه ندادن دوربین ها به استادیوم های فوتبال را به کار گرفت. این اقدام حتی در لیگ فصل قبل برای چند هفته عملی شد اما فدراسیون فوتبال بدون اینکه به طور کامل به خواسته هایش دست پیدا کند دوباره دوربین ها را به
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه بین مسئولان فدراسیون فوتبال با مسئولان سازمان صدا و سیما ...
به گزارش خبرنگار ورزشی ایفنام ، شهرام دبیری در مورد جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بیشتر در مورد حق پخش صحبت کردیم که در این مورد سازمان لیگ مصوبه ای داشت که مقرر شد تا آن را پیگیری کنیم. همچنین در این راستا قرار است روز چهارشنبه آینده جلسه ای بین رئیس فدراسیون با مسئولان صدا و سیما برگزار شود تا موانع قانونی در راه برطرف شدن مشکل حق پخش مطرح شود تا در نهایت بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.
برای حق پخش لیگ را تعطیل نمی کنند
فارس نوشنت: شهرام دبیری در مورد جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بیشتر در مورد حق پخش صحبت کردیم که در این مورد سازمان لیگ مصوبه ای داشت که مقرر شد تا آن را پیگیری کنیم. همچنین در این راستا قرار است روز چهارشنبه آینده جلسه ای بین رئیس فدراسیون با مسئولان صدا و سیما برگزار شود تا موانع قانونی در راه برطرف شدن مشکل حق پخش مطرح شود تا در نهایت بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.
تاج: دوبازیکن هپاتیتی درلیگ داریم
جلسه چهارشنبه برگزار خواهد شد اما اینکه در این جلسه چه تفاهمی رخ دهد مشخص نیست. این نشان می دهد صدا و سیما می خواهد همکاری کند. قرار شده رییس فدراسیون حضور پیدا کند و امیدواریم به نتیجه ای مثبت و موثر برای فوتبال برسیم. ما برای حق پخش تلویزیونی فردا یک کنفرانس مطبوعاتی هم گذاشته ایم و عابدینی از طرف هیات رییسه درباره تبلیغات، گزارشی خواهند داد. عددهایی که به باشگاه ها داده ایم ممکن است اعلام کنیم
تایید هپاتیتی بودن دو بازیکن لیگ برتری و تهدید به عدم پخش لیگ پانزدهم
به این موضوع بپردازیم. تاج ادامه داد: در خصوص حق پخش تلویزیونی و سایر درآمدهای سازمان لیگ فردا کنفرانسی را داریم که در این خصوص کاملا توضیح خواهیم داد. امیر عابدینی که از سوی هیئت رئیسه سازمان لیگ مامور شده بود تا تبلیغات محیطی را بررسی کند در این جلسه خواهد بود تا به سوالات پاسخ دهد. وی درباره ماجرای پر ابهام پیامک های سامانه 6090 سازمان لیگ و اینکه باشگاه ها اعلام کرده اند
شاید لیگ پانزدهم برگزار نشود
غیرمجاز، تخلف باشگاه مس کرمان به دلیل تبانی و کسب نتایج مشکوک در لیگ یک و مشخص نشدن تکلیف حق پخش مسابقات لیگ فوتبال که در سال گذشته نیز این موضوع مطرح شده بود و از سوی صدا و سیما عملی نشد، از جمله چالش هایی است که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در لیگ حرف های پانزدهم با آن روبه رو هستند. رئیس سازمان لیگ فوتبال در خصوص آخرین وضعیت تخلف دو تیم راه آهن و مس کرمان و زمان اعلام رأی نهایی از سوی
قرار نیست لیگ را تعطیل کنیم | کمیته استیناف نباید رای به سقوط راه آهن می داد | برای حمایت از باشگاهها حق ...
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ شهرام دبیری درباره جلسه هیات رئیسه فدراسیون اظهار داشت: درباره حق پخش تلویزیونی سازمان لیگ یک مصوبه داشتیم که این قضیه پیگیری شد و باید حتما با صدا و سیما جلسه ای برگزار کنیم تا حق پخش پرداخت شود. پیشنهاداتی مطرح شد و قرار شد چهارشنبه با رییس سازمان صدا و سیما جلسه ای داشته باشیم تا مسائل مطرح شود تا تولید برنامه در اختیار فدراسیون قرار داده
تاج: حق پخش ندهند لیگ را برگزار نمی کنیم
کرده که در صورت محقق نشدن این موضوع با مدیران باشگاهها جلساتی برگزار خواهیم کرد. او در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت مشخص نشدن این موضوع سازمان لیگ همانند سال گذشته کوتاه می آید، می گوید: در نظر داریم در صورت مشخص نشدن تکلیف حق پخش از سوی صدا و سیما، مسابقات لیگ به کلی برگزار نشود، این تصمیمی جدی از سوی سازمان لیگ است اما امیدواریم که این موضوع از سوی صدا و سیما برطرف شود و تیم ها با
تاج: برخی گمانه زنی ها به نفع فوتبال نیست
در آن سازمان لیگ ، سازمان صدا و سیما و آن شرکت حضور داشته باشند و کفاشیان به عنوان رییس مجمع سازمان لیگ این موضوع را نظارت کند. تاج اظها ر کرد: در فصل جدید بحث استانداردسازی را خواهیم داشت که در ابتدا قرار بود ژاپنی ها مسئولیت این کار را بر عهده بگیرند ، ولی خو شبختا نه با ایتالیایی ها توافق شد و آنها این کار را انجام خواهند داد. وی همچنین ا ضافه کرد : در لیگ پانزدهم برنامه سازمان لیگ برگزاری تمام مسابقات در اواخر هفته ها است و تا جایی که بتوانیم این کار را انجام می دهیم.
تاج: لیگ یک به دلیل قوانین AFC در یک گروه برگزار می شود/ ابتلای 2 بازیکن به هپاتیت
خواهد بود؟ تاج در پاسخ به این سوال که آیا قرار نیست حق پخش تلویزیونی توسط مصوب مجلس شورای اسلامی قانون شود؟ اظها ر کرد: این موضوع درست است. سازمان صدا و سیما می گوید که مصوبه ای برای پرداخت پول به فدراسیون فو تبا ل ندارد، اما فدراسیون فو تبا ل می گوید که پولی از بودجه صدا و سیما نمی خواهد، بلکه از محل عواید تبلیغات فو تبا ل این پول را پرداخت کند. تاج همچنین درباره بحث پرداخت
بعضی ها دنبال شیطنت هستند/ تلاش می کنیم لیگ به خوبی آغاز شود
دارم باید کمی زودتر این کار را انجام می دادیم. تاج در ادامه صحبت هایش در مورد طلب 22.5 میلیاردی سازمان لیگ از صدا و سیما تصریح کرد: سال گذشته 22.5 میلیارد تومان بر اساس مصوبه هیات وزیران و شورای امنیت قرار شد که صدا و سیما به سازمان لیگ پرداخت کند اما حتی آقای تقدس نژاد نیز آن را امضا کرد اما پرداخت نشد. ما مجبور شدیم اجازه ورود دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه را ندهیم اما پس از چند روز
تاج: سازمان لیگ به علت دو موضوع دچار مشکل شده است/دو بازیکن مبتلا به بیماری هپاتیت هستند
جوان، رئیس سازمان لیگ در جلسه تصریح کرد: که در این جلسه مصوب شد تبلیغات محیطی استانها را به باشگاه ها واگذار کنیم که همچنین موضوع حق و بحث در دو بخش است یکی هماهنگی با باشگاه ها لازم است و هم با صدا و سیما باید توافق کنیم به هر حال تمام تلاشمان را می کنیم که بازی های لیگ برتر را برگزار کنیم. وی تصریح کرد: بر این اساس قرار است چهارشنبه جلسه ای بین کفاشیان و مسئولان صدا و سیما برگزار شود
تاج: عرضه این را دارم تا پول سازمان لیگ را بگیرم
که ما تاکنون چه کارهایی را انجام داده ایم و برنامه مان برای سال آینده چیست. یک موضوع دیگر هم درباره پرداخت هایی است که تاکنون به باشگاه ها داشته ایم و این موضوع را اعلام خواهیم کرد. مسئله دیگر درباره حق پخش تلویزیونی است که به آن نیز خواهیم پرداخت. تاج تأکید کرد: برخی گفته اند چرا حق پخش تلویزیونی گرفته نشده و حتی بحث ناتوانی باشگاه ها و در رأس آن ناتوانی بیش از حد سازمان لیگ را مطرح
تاج: مشکلات پخش تلویزیونی با صبر و حوصله حل می شود/ سازمان لیگ نباید پاسخ گوی گمانه زنی ها باشد
محیطی لیگ برتر 160 میلیارد تومان بپردازد و ما هم خواستیم خیلی زود برای بستن قرارداد به سازمان لیگ مراجعه کند اما در نهایت از یکی از حامیان مالی گذشته ما که به تعهدات خود عمل نکرده بود نامه آورد. مهدی تاج در مورد اینکه صدا و سیما چه مبلغی از تبلیغ به دست آورده است، گفت: از سال گذشته 22 و نیم میلیاد تومان از صداو سیما طلب داریم به علاوه اینکه مدیران مالی این ارگان (صدا و سیما) نیز آنرا امضا کرده
فرداشب به جای پیکان یا راه آهن از عنوان تیم شانزدهم استفاده می کنیم | فوتبال چیز اضافه ای از صدا و سیما ...
به هیات فوتبال استان گیلان واگذار می کنم تا از این فصل خود آنها درباره داماش تصمیم گیری کنند. عابدینی درباره موضوع حق پخش تلویزیونی و اینکه آیا در صورت عدم پرداخت حق پخش جلسه ای با مدیران باشگاه های لیگ برتری خواهند داشت یا خیر عنوان کرد: قطعا این اتفاق خواهد افتاد. سوال من از مسئولان سازمان صدا و سیما این است که آیا آنها برنامه ای را مجانی تهیه می کنند که روی آنتن ببرند که حالا توقع
حتی هندوستان در حق پخش از ما جلوتر است | اگر حق پخش پرداخت نشود دیگر مطابق برنامه صدا و سیما برنامه ریزی ...
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ غلامرضا بهروان در خصوص جلسه امروز هیات رییسه فدراسیون اظهار داشت: خیلی مطالب در جلسه مطرح شد که مهمترین آن بحث حق پخش بود. در این هفته قرار است جلسه ای با مسئولان بلندپایه سازمان گذاشته شود و باید ببینیم چه می شود. خود هیات مدیره تصمیم گرفته مدیران باشگاه ها را دعوت کند و با آنها درباره حق پخش به تعامل برسد. وی ادامه داد: آنچه مسلم
تهدید به لغو مسابقات فوتبال درصورت عدم پرداخت حق پخش منطقی نیست
مکرر فدراسیون فوتبال و باشگاه ها چند سال قبل سازمان صداوسیما تصمیم گرفت بخشی از حق پخش مسابقات فوتبال را به صاحبانش بپردازد. هر چند رقم پرداختی از آن چه باید داده می شد به مراتب کمتر بود اما قانون اجرا شد. اما سال گذشته در لیگ برتر چهاردهم فوتبال به دلیل بدقولی صداوسیما و عدم پرداخت حق پخش از هفته یازدهم دوربین ها چهار هفته نتوانستند راهی به ورزشگاه ها پیدا کنند و همین مسأله هم به چالشی
تعلیق، آخرین راه چاره
چهارشنبه در این شرایط پس از ارسال نامه ای به سازمان صداوسیما و جلب موافقت آن ها، قرار شد در جلسه چهارشنبه با رئیس و اعضای بلندپایه سازمان صدا و سیما، موضوع حق پخش به شکل ویژه تری مورد بررسی قرار بگیرد. این توافق یعنی چراغ سبز سازمان برای حل مشکل اما در صورت به هم خوردن ماجرا، ساعات بازی های لیگ بدون هماهنگی با صداوسیما اعلام می شود؛ البته این اتفاق در صورت عدم اعتصاب سازمان لیگ رخ می
بازیکنان هپاتیتی سه نفر شدند | پول های بلوکه شده ایران در فیفا هم پرداخت می شود
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ تاج در این خصوص که چرا سازمان لیگ با فدراسیون های ایتالیا و ژاپن همکاری می کند اظهار داشت: به این دلیل که با اینها قرارداد بسته ایم. وی درباره جلسه حق پخش خاطرنشان کرد: من و کفاشیان ساعت 14:30 فردا در جلسه فردا حق پخش حاضر خواهیم شد. کفاشیان به عنوان ناظر جلسه می آید. رییس سازمان لیگ در خصوص مراسم قرعه کشی لیگ برتر تصریح
ماجرای پرابهام پیامک های که برای باشگاه ها پول نشد
خوبی اجرا کند. پس از این قرارداد سازمان لیگ از تاریخ 20 آبان ماه 92 قراردادی به مدت سه سال با شرکت ارتباطات سیار ایران (سهامی عام) به امضا رساند تا سامانه پیامکی 6090 برای باشگاه های لیگ برتری راه اندازی شود. صورت جلسه این قرارداد 23 تیرماه 93 با حضور مهدی تاج، محمدرضا ساکت و نمایندگان شرکت همراه اول به امضا رسید. سامانه ای که نمونه آن هم با سامانه پیامکی 9090 با فدراسیون فوتبال امضا شده
حق فوتبال امسال هم برگردن صدا وسیما می ماند
کفاشیان فردا با سرافراز، رئیس سازمان صداوسیما برای موضوع پرداخت حق پخش تلویزیونی جلسه دارد اما پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال این است که تولید به صداوسیما واگذار شود و آنها از این راه سهم فو تبا ل از حق پخش را پرداخت کنند. پیشنهادی که باعث می شود پای فدراسیون از این ماجرا بیرون کشیده شود و شاید در صورت موافقت باشگاه ها از این پس مجبور شوند برای گرفتن شندرغازی که رسانه ملی در ازای پخش بازی هایشان لطف و
حق پخش؛ مجادله میان صدا و سیما و فدراسیون فوتبال
مبلغی حدود30 میلیارد را به فدراسیون فوتبال اختصاص دهند. این در حالی است که منابع غیر رسمی و برخی افراد مبلغی را که از این راه به نصیب صدا و سیما می شود 300 میلیارد تومان اعلام کرده اند!یعنی مبلغ توافق شده چیزی حدود یک دهم در آمد صدا و سیما از حق پخش تلویزیونی بود. البته هنوز همین مبلغ هم به حساب فدراسیون واریز نشده است که همین موضوع باعث عصبانیات سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گشته است. جلسه
تاج: از صدا و سیما طلب داریم ولی این ربطی به بی عرضگی سازمان لیگ ندارد/ با کانون ایران نوین عهد اخوت ...
شورای امنیت روبه رو شدیم. تاج در مورد اینکه آیا درست است که قرار است یک شرکت بین صداوسیما و سازمان لیگ وارد دریافت پول حق پخش تلویزیونی شود، گفت: فردا از ساعت 14 و 30 دقیقه جلسه ای با مسئولان صدا و سیما خواهیم داشت که در آن کفاشیان و من حضور خواهیم داشت. یکی از مسائل هم بررسی این موضوع است که یک شرکتی برای دریافت پول حق پخش احداث شود که مابین صدا و سیما و سازمان لیگ خواهد بود آن هم به
ساکت: در بحث حق پخش هم ما محدودیت داریم و هم صداوسیما
خودمان به همراه باشگاه ها تشکیل جلسه خواهیم داد . ساکت یادآور شد: دو سال قبل کار بدیعی توسط کفاشیان و تاج انجام شد و از این رو که AFC و فیفا اعلام کردند درآمد کلیه محصولات فوتبال برای فدراسیون، لیگ و باشگاه هاست موضوع سامانه های پیامکی و فعالیت های دیجیتالی پیگیری شد و استارت این کار را را زدیم. برای اولین بار در کشور ما قراردادی برای دریافت حقوق فوتبال از درآمد ارزش افزوده منعقد شد که این
ناتوانی سازمان لیگ در درآمدزایی
تبلیغات محیطی فوتبال لیگ برتر خلیج فارس و لیگ آزادگان برای فصول 94 – 93 و 95 – 94، برگزار شد. طبق مزایده کانون ایران نوین بعنوان مجری انحصاری تبلیغات محیطی فوتبال کشورمان برای دو فصل انتخاب شد. ایران نوین طبق قرار می بایست در سال اول 60 میلیارد تومان در سال دوم 100 میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت کند. *درآمد حق پخش در مورد حق پخش اما مهدی تاج عصر روز یکشنبه یازدهم آبان ماه
ساکت: مدیران لیگ برتری به ایتالیا اعزام می شوند
هستیم و محدویت های برای صدا و سیما باشگاه ها و حامیان مالی وجود دارد. 22 میلیاد قرارداد صدا و سما امضا شده داریم و امسال نیز جلساتی خواهیم داشت و اگر به نتیجه نرسیم جلسه هم اندیشی خواهیم داشت تا تعیین تکلیف کنیم. وی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال آسیا و فیفا اعلام کرده اند تمام محصولات با محوریت فوتبال باید مقداری از درآمد آن به فوتبال و لیگ برسد، عنوان کرد: برای اولین بار موضوع حقوق
عابدینی: وزیر ورزشِ نخبه، پنج نظر در مورد فوتبال داده که همه اش خلاف بوده است!
مظهر برای انتخاب برترین دفاع است و من حتما این پیشنهاد را در جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ مطرح می کنم تا جایزه بهترین مدافع سال را به وزیر امور خارجه بدهیم. عابدینی درباره موضوع انتخاب شرکت ایران نوین به عنوان مجری تبلیغات محیطی سازمان لیگ خاطرنشان کرد: زمانی که می خواستیم برای این کار قرارداد امضا کنیم یکی از کسانی که بسیار روی مزایده حساس و دقیق بود، من بودم. یادم می آید آن روز نمایندگان