چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۱

توافق هسته ای نشان می دهد تعامل سازنده ثمربخش است

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس ، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در صفحه توئیتر خود نوشت: توافق هسته ای نشان می دهد تعامل سازنده، ثمربخش است. با حل این بحران غیرضروری، افق های جدیدی با تمرکز بر چالش های مشترک، ظاهر می شود. وی پیش از این در پیام دیگری در صفحه شخص خود با انتشار تصویری از لحظه امضای سند میان صالحی و آمانو از تسریع روند همکاری ها با هدف حل تمام مسائل گذشته خبر داد. انتهای پیام/ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)