سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۱

مذاکرات نفتی ایران و آلمان هفته آینده در تهران برگزار می شود/بازگشت زیمنس ...

پس از موفقیت مذاکرات هسته ای، قرار است که آلمانی ها به عنوان اولین کشور اروپایی، یک هیات تجاری- سیاسی را عازم تهران کرده و مذکراتی را در حوزه نفت و انرژی با مقامات کشورمان برگزار کنند. به گزارش ایرنا، هفته آینده، هیات تجاری و سیاسی کشور آلمان به سرپرستی زیگمار گابریل قائم مقام صدر اعظم آلمان و وزیر اقتصاد و انرژی این کشور پس از ورود به تهران با وزیر نفت ایران دیدار خواهند کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)