چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۰۰:۲۹

هیچ تیمی هنوز در لیگ برتر تنیس روی میز ثبت نام نکرده است

سرویس ورزشی بی باک ؛ سایر حوزه های ورزشی: به گزارش بی باک، مهلت اعلام آمادگی برای حضور در بیست و چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های کشور امروز (پنج شنبه) به پایان می رسد و این در حالی است که نماینده هیچ تیمی به سازمان لیگ مراجعه نکرده تا آمادگی مجموعه اش اعلام کند. با توجه به این مسئله مهلت ثبت نام تیم ها تمدید خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)