دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۷

مظلومی استقلالی هایی که به پرسپولیس رفتند را می خواهد؟!

از باشگاه استقلال خبر می رسد مظلومی برای لیگ سیزدهم بی خیال جذب یک مهاجم خارجی شده و در مقابل روی گزینه های ایرانی دست گذاشته است. در همین رابطه شنیده می شود گزینه های مظلومی برای تقویت خط حمله استقلال فرزاد حاتمی و سید مهدی سید صالحی هستند، مهاجمانی که هر دو یک ویژگی مشترک دارند. هم حاتمی و هم سید صالحی بازیکنانی بودند که پس از ترک استقلال، حاضر شدند پیراهن پرسپولیس را بر تن کنند و همین مساله بیشتر از هر چیزی هواداران استقلال را اذیت می کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)