پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۲۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۳:۵۲

ویسی حریف دایی نشد/ استقلال خوزستان در خانه باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امروز در جریان هفته سوم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس، تیم استقلال خوزستان از تیم سایپا تهران میزبانی کرد. در این رقابت هر دو تیم برای کسب سه امتیاز پا به میدان گذاشتند تا جای خود را در جدول ثابت کنند. در نیمه اول هیچ دروازه ای گشوده نشد و در نهایت بازی با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)