دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۱۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
پیک نکا ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۳:۴۲

کرانچار: اجازه ندادیم ذوب آهن به گل برسد

به گزارش پیک نکا ، زلاتکو کرانچار پس از برتری 2 بر صفر سپاهان مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: فکر می کنم همه شما با من موافق هستید که شاهد بازی خوب و تماشایی بودیم. هر دو تیم سرحال بودند. اگرچه بردیم و خوشحالیم، اما ذوب آهن هم می توانست نتیجه را برگرداند و چند موقعیت هم داشت و ما اجازه ندادیم که به گل برسند. وی ادامه داد: اجازه ندادیم از ضربات ایستگاهی استفاده کنند. با بازیکنان صحبت کردم و اشتباهات مان را اصلاح کردیم و در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)