سایر خبرها
عامل شعارها علیه طارمی روی سکوها شناسایی شد+تصاویر
به گزارش" 11نیوز "؛ در دقیقه 70 بازی پرسپولیس و سیاه جامگان پس از آنکه مهدی طارمی یک موقعیت خوب را از دست داد هواداران پرسپولیس یکصدا گادوین منشا را تشویق کردند. بعد از پایان بازی بازیکنان پرسپولیس از این اقدام تماشاگران انتقاد کردند و مدعی بودند که چند نفر روی سکو به مردم خط می دهند تا علیه طارمی شعار بدهند. حتی سید جلال حسینی مستقیما اشاره کرد بازیکنان پرسپولیس باید بدون واسطه با مردم در
دعوت میثاقیان از تماشاگران مشهدی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از بازی سیاه جامگان و نفت تهران، اظهار داشت: ما با تیم خطرناکی بازی داریم چرا که امتیازهای خوبی جمع کرده است. نفت تهران نماینده ایران در آسیاست و به بازیکنانم تذکر دادم که اشتباهی مرتکب نشوند. او خاطرنشان کرد: پیش از این در گذشته مشهدی ها به ورزشگاه می آمدند، اما امروز کمتر در ورزشگاه ها حاضر می شوند، شاید
باید بازی با پرسپولیس را فراموش کنیم/ تماشاگران به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند
، ما باید بازی با پرسپولیس را فراموش کنیم و دیدید که چه بازی هایی انجام دادیم. سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان تاکید کرد: در این سال ها هر جا بودم، تماشاگران زیادی داشته و بارها گفته ام ابومسلم که بودم تماشاگر خیلی زیاد می آمد، اما حالا خیلی تماشاگر کم می آید، می دانم راه دور است، اما اگر بیایند خیلی لطف می کنند. میثاقیان در خصوص اینکه آیا مصدوم و محرومی در ترکیب تیمش دارید یا
اکبر میثاقیان : برابر دفاع نفت بازی کردن بسیار سخت است
. تساوی مقابل پرسپولیس شیرین بود اما دیگر تمام شده و بازیکنان جوانم باید با دقت کار کنند. سرمربی سیاه جامگان تاکید کرد: توقع دارم تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند. سال های قبل که در ابومسلم بودیم، ورزشگاه پر می شد. اگر هواداران بیایند ما را خوشحال می کنند و به بازیکنان انرژی مضاعفی می دهند. اکبر میثاقیان در خصوص سن بالای بازیکنان نفت گفت: دفاع نفت دفاعی
میثاقیان: با تیم خطرناکی بازی داریم/ وقتی پرسپولیس را متوقف کردیم هجمه ها سرازیر شد
پرسپولیس را فراموش کنیم و دیدید که چه بازی هایی انجام دادیم. میثاقیان تاکید کرد: در این سالها هر جا بودم تماشاگران زیادی داشته و بارها گفته ام ابومسلم که بودم تماشاگر خیلی زیاد می آمد اما حالا خیلی تماشاگر کم می اید. می دانم راه دور است اما اگر بیایند خیلی لطف می کنند. میثاقیان در خصوص اینکه آیا مصدوم و محرومی در ترکیب تیمش دارید یا خیر، گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را در اختیار
مایلی کهن؛ طارمی رفتار خوبی با هواداران نداشت/ او نباید به خودش اجازه دهد که به پرسپولیسی ها توهین کند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ضمن انتقاد از شعار هواداران علیه مهدی طارمی، می گوید این بازیکن هم رفتار خوبی با هواداران نداشته است. افق نیوز، پس از تساوی پرسپولیس برابر سیاه جامگان در هفته پنجم چهارم لیگ برتر، تعدادی از هواداران علیه مهدی طارمی و فرصت های از دست رفته اش شعار دادند. همین موضوع باعث ناراحتی این مهاجم ملی پوش و هم بازیان دیگر او شد. محمد مایلی کهن که 14 سال
پرسپولیس به دلیل فحاشی تماشاگران جریمه شد!
رفتار غیرمسئولانه که طبق ماده 63 آیین نامه انضباطی تشخیص داده شد، به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. پرسپولیس – سیاه جامگان - 25 مرداد - ورزشگاه آزادی تیم پرسپولیس به دلیل فحاشی به داوران از سوی تماشاگرانش، طبق مفاد بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی، به جریمه نقدی پنجاه میلیون ریالی محکوم شد. فولاد خوزستان - گسترش فولاد تبریز - 27 مرداد
خروج طارمی از در حواشی با گل و قیچی!(عکس)
مهدی طارمی با وجود اینکه شروع بهتری نسبت به فصل قبل در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر داشت و برخلاف لیگ شانزدهم که فقط یک گل زده بود، این بار موفق به زدن دو گل در 4 مسابقه شد اما هجمه هایی از اواسط نیمه دوم دیدار با سیاه جامگان علیه او به راه افتاد که شکل جالبی نداشت و موجب برهم خوردن تمرکز این مهاجم شد. آقای گل دو فصل اخیر پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا نیز 6 گل به ثمر رسانده و علاوه بر
پرسپولیس-الاهلی؛برانکو درپی تغییر تاریخ سرخ
. اگرچه با بودن شجاع خلیل زاده و محمد انصاری در بخش میانی خط دفاعی پرسپولیس خیلی نباید نگران غیبت کاپیتان بود. حواشی موقتا جمع شد در دیدار آخر پرسپولیس در هفدهمین دوره لیگ برتر مقابل سیاه جامگان حواشی روی سکوهای ورزشگاه آزادی رخ داد و اتفاقاتی رقم خورد که ماحصل آن گریه های طارمی در رختکن و اعتراضات بازیکنان به این مسائل بود. در نهایت کاپیتان های پرسپولیس خیلی زود این حواشی را حداقل
طارمی سیب زمینی که نیست او آقای گل فوتبال ایران است ؛ طارمی از این نامهربانی ها زیاد دیده
در پایان این مسابقه مهدی طارمی مورد حمله برخی تماشاگران قرار گرفت و پس از رفتن به رختکن اشک هایش سرازیر شد... این اتفاق واکنش همبازیان آقای گل را به همراه داشت. علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی و سیدجلال حسینی سعی کردند به مهدی طارمی دلداری بدهند. در این میان اما محسن مسلمان رفیق صمیمی ستاره بوشهری بیش از سایرین ناراحت شد و در مصاحبه اختصاصی به دفاع از آقای گل پرداخت. * از اول مسابقه با
"مایلی کهن":با آغوش باز شکایت تاج را می پذیرم
جان مایه گذاشتیم. به جای تحریک تماشاگران با آنها برخورد کردیم که به کسی توهین نکنند. آیا شما دیدید که کسی بگوید مایلی کهن با داور و تیم حریف درگیر شده است؟ طارمی هم برخورد خوبی با هواداران پرسپولیس نداشته است پیشکسوت پرسپولیس در مورد حواشی دیدار این تیم برابر سیاه جامگان و اعتراض تماشاگران به مهدی طارمی گفت: توهین کردن بد است، چه برای دوست ما باشد و چه برای دشمن مان. این درست نیست
بشار رسن: اگر برانکو بخواهد می توانم مقابل الاهلی بازی کنم
بشار رسن امیدوار است که در دیدار برابر الاهلی بتواند به میدان برود تا پرسپولیس را در این دیدار همراهی کند. بشار رسن در خصوص شرایط خود و پرسپولیس با همشهری به گفت وگو پرداخت. دیدار پرسپولیس برابر سیاه جامگان را از نزدیک تماشا کردی؟ بشار رسن گفت: بله، واقعا بازی بسیار خوبی بود. پرسپولیس مثل همیشه بازی هجومی و زیبایی را از خود به نمایش گذاشت و می توانست بعد از گل
توصیه کارشناس مشهور به برانکو/ برتری خط حمله پرسپولیس نسبت به مدافعال الاهلی
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از افکارنیوز، جلال چراغپور درباره ارزیابی دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان اظهار کرد: پرسپولیس برخلاف بازی های همیشگی خود با اندک تماشاگران سنتی خود باید این دیدار را برگزار کند که در بازی های گذشته دیدیم که حضور نداشتن هوادارن پرسپولیسی در ورزشگاه ها از لحاظ روحی و روانی بر روی این تیم تأثیر گذار است. او ادامه داد: تیم الاهلی عربستان در
بیک زاده بازی مقابل سیاه جامگان را از دست داد
هاشم بیک زاده که در جریان دیدار نفت تهران – پرسپولیس دچار مصدومیت شده بود با وضعیتی که دارد نمی تواند تیمش را در بازی برابر سیاه جامگان همراهی کند. این در حالی است که امیرحسین فشنگچی با رفع مصدومیت به تمرینات گروهی شاگردان حمید درخشان برگشته است. نفتی ها که همچنان با مشکلات مالی فراوانی دست وپنجه نرم می کنند روز پنجشنبه این هفته در مشهد میهمان سیاه جامگان خواهند بود.
محمد ناصری : با تساوی مقابل پرسپولیس شخصیت تیمی ما بالاتر رفت
محمد ناصری با ابراز رضایت از شرایط تیم سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: خوشبختانه بعد از تساوی مقابل پرسپولیس شخصیت تیمی ما بالاتر رفت و حالا بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم. این هفته هم با نفت تهران بازی داریم که معتقدم کار سختی مقابل آنها در پیش خواهیم داشت. به هرحال نفت می خواهد امتیاز بگیرد، ولی ما میزبان هستیم و امیدوارم با گرفتن سه امتیاز به تعطیلات
محرومیت داور پرسپولیس
حمید حاج ملک داور مسابقه پرحاشیه پرسپولیس و سیاه جامگان از لیست داوران هفته پنجم لیگ برتر کنار گذاشته شد. به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات و مشکلات داوری بازی پرسپولیس و سیاه جامگان آنقدر واضح بود که حمید حاج ملک در پایان بازی ضمن اعتراف به اشتباهاتش از پرسپولیسی ها عذرخواهی کرد. بر همین اساس کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای بازی های هفته پنجم رقابت های لیگ برتر نام حاج ملک را
سیاه جامگان را برای حضور در جمع 10 تیم اول لیگ برتر بسته ایم/ پرسپولیس مدعی ترین تیم برای قهرمانی است
علی عباسی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار بعدی تیمش مقابل تیم فوتبال نفت تهران در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: مقابل نفت بازی فوق العاده سختی داریم. نفت تیم قدرتمندی است اما امیدواریم بتوانیم نتیجه مطلوب را در این بازی کسب کنیم تا بتوانیم به رده بالاتر جدول برویم. وی در مورد اینکه آیا سیاه جامگان می تواند در این فصل مدعیکسب سهمیه باشد، گفت: اگر منطقی
کارشناسی داوری بازی پرسپولیس - سیاه جامگان
درخشان به نشست خبری پیش از بازی سیاه جامگان و نفت نرسید
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در هفته پنجم لیگ برتر میزبان تیم نفت تهران است. حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به دلیل تداخل زمان پرواز تیمش با نشست خبری نتوانست در این نشست شرکت کرده و پاسخگوی خبرنگاران باشد. انتهای پیام/
سیاه جامگان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر در دیدار مقابل پرسپولیس به تساوی یک بر یک رسید
تیم فوتبال سیاه جامگان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر در دیدار مقابل پرسپولیس به تساوی یک بر یک رسید تا مقابل مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه آزادی یک امتیاز ارزشمند بدست آورد. بر این اساس شاگردان میثاقیان پاداش تساوی مقابل پرسپولیس را دریافت کردند و به صرف دیزی دعوت شدند. پیش از این هم پاداش برد مقابل سپیدرود در رشت همزمان با صرف دیزی که یکی از برنامه های میثاقیان است به بازیکنان این تیم پرداخت شده بود.
کیوان امرایی : دنبال رتبه تک رقمی هستیم
کیوان امرایی در مورد دیدار فردای تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است. بعد از اینکه مقابل فولاد بازی خوبی انجام ندادیم در بازی با پرسپولیس عملکرد خوبی داشتیم و یک مساوی روحیه بخش به دست آوردیم. حالا هم تلاش می کنیم تا در بازی بعدی سه امتیاز را از نفت تهران بگیریم تا با شرایط خوبی به تعطیلات لیگ برتر برویم. مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان با اشاره به شرایط تیم
بازیکن سیاه جامگان به بادران بازگشت
به گزارش راهنمای سفر من به نقل از گروه ورزشی ، بهروز افشاری که در فصل نقل و انتقالات از بادران به سیاه جامگان مشهد پیوسته بود، قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد و به مدت یک سال، دوباره به جمع نارنجی پوشان بادران ملحق شد. بادران با هدایت محمد ربیعی با کسب 6 امتیاز، در رده دوم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد.
آل کثیر: هیچ پولی به حساب بازیکنان نفت واریز نشده است
عیسی آل کثیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره آخرین وضعیت تیم نفت تهران برای دیدار با سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: با توجه به اینکه در 2 بازی اخیرمان شکست خورده ایم، باید با تمام توان به مصاف سیاه جامگان برویم تا شکست مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی را جبران کنیم. او ادامه داد: با وجود اینکه در خانه سیاه جامگان به مصاف این تیم می رویم
هافبک مهاجم سیاه جامگان به نساجی پیوست
به گزارش دی اسپورت ؛ حسین مددی، هافبک مهاجم فصل پیش آلومینیوم اراک که ابتدا فصل به تیم لیگ برتری سیاه جامگان پیوسته بود پس از گرفتن فسخ قرارداد به جمع شاگردان پاشازاده پیوست. در این رابطه نکته ای قابل ذکر است که حسین مددی به عنوان سهمیه زیر 23 سال با عقد قراردادی به عضویت باشگاه نساجی در آمده است.
بازیکنان نفت پول گرفتند / بیک زاده تنها غایب برابر سیاه جامگان
به گزارش ایلنا، بازیکنان نفت تهران پیش از سفر به مشهد برابر رویارویی با سیاه جامگان در هفته پنجم لیگ برتر درصدی از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت شد. حدود 10درصد از مبلغ ساعاتی پیش به حساب بازیکنان واریز شد و قرار است دریافتی اعضای کادرفنی و حمید درخشان روز یکشنبه پرداخت شود. هاشم بیک زاده هم تنها غایب بازی برابر سیاه جامگان خواهد بود. نفت و سیاه جامگان فردا از ساعت 20:15 در ورزشگاه ثامن در چارچوب رقابت های هفته پنجم برابر هم قرار می گیرند.
سرمربی سیاه جامگان: برای دیدار با نفت تهران آماده ایم
به گزارش ایرنا اکبر میثاقیان چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های سیاه جامگان و نفت تهران افزود: تیم ما در بازی با نفت تهران به دنبال کسب 3 امتیاز است و عزم خود را برای رسیدن به این هدف جزم کرده است. وی پیرامون شرایط کنونی سیاه جامگان گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و تمرینات خوبی را هم بعد از بازی با پرسپولیس پشت سر گذاشته است؛ می دانیم که بازی سختی در پیش داریم ولی می خواهیم با برد
حسین بادامکی : اگر جادوگر داشتیم حداقل سهمیه آسیا را می گرفتیم
حسین بادامکی در مورد شرایط فعلی سیاه جامگان گفت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و بعد از تساوی برابر پرسپولیس، حالا روحیه بیشتری برای ادامه بازی ها داریم. امیدوارم که در بازی خانگی برابر نفت هم به پیروزی برسیم تا موقعیت خوبی در جدول داشته باشیم. حسین بادامکی در ادامه افزود: این درست است که نفت بحران مالی دارد، اما از لحاظ فنی تیم خوبی است و ما بازی آسانی در پیش
مدیرعامل سیاه جامگان: بعد از صرف آبگوشت، پاداش دادیم
محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره صحبت های مطرح شده مبنی بر برگزاری تمرینات تیم پدیده در ورزشگاه امام رضا (ع) اظهار کرد: چنین موضوعی صحت ندارد. درباره برگزاری تمرینات سیاه جامگان نیز با هاشمی جواهری، مدیریت تربیت بدنی آستان قدس رضوی صحبت کردم که وی اعلام کرد اصلا و ابدا قرار نیست تیمی در این ورزشگاه تمرین کند. وی افزود: هاشمی جواهری تاکید کرد که در حال حل مسائل