چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۰

تارتار: خودم را که در تلویزیون دیدم تصمیم گرفتم استراحت کنم/ از کار کردن ...

مهدی تارتار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در خصوص اتفاقاتی که در تیم صبا رخ داد و وی به عنوان دستیار در کنار علی دایی قرار است فعالیت کند، اظهار داشت: من 8-7 سال در لیگ برتر سرمربی هستم. به غیر از 4-3 ماهی که در آن زمان هم دستیار دایی بودم و همچنین مدتی دستیار ارنی برنتس در سایر سال ها سرمربی بودم و تنها با علی دایی بین مربیان ایرانی کار کرده ام. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)