چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۲۱:۴۱

بهمنی: دولت دلارهای بلوکه شده را قبلاً ریال کرده است

رئیس کل سابق بانک مرکزی با بیان اینکه ذخایر ارزی بانک مرکزی دو سال پیش بالای 100 میلیارد دلار بود، گفت: دولت معادل ریالی پول های بلوکه شده را قبلاً از بانک مرکزی گرفته است و مجدداً نباید ریالی خرج شود. محمود بهمنی در گفت وگو با فارس، با بیان اینکه بخش عمده پول های بلوکه شده ایران جزو ذخایر بانک مرکزی است، اظهارداشت: اگر مجدداً معادل ریالی این پول آزاد شده از محل دارایی های خارجی بانک مرکزی به دولت داده شود، به معنای این است که دولت به ازای هر دلار دو بار از بانک مرکزی ریال دریافت خواهد کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)