پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۳۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دیپلماسی ایرانی ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۰۱:۴۱

کری: وقتی اوباما روی کار آمد، 19000 سانتریفیوژ ایران می چرخید

وزیر خارجه آمریکا با اشاره به افزایش توان غنی سازی ایران در دوره جورج بوش تاکید کرد که زمانی باراک اوباما روی کار آمد ایران دارای 19 هزار شانتریفیوژ فعال بود. به گزارش فارس، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه سی ان ان، با اشاره به افزایش توان غنی سازی ایران در دوره جورج بوش تاکید کرد که زمانی باراک اوباما روی کار آمد ایران دارای 19 هزار شانتریفیوژ فعال بود. کری ادامه داد ایران 12 هزار کیلوگرم اورانیوم غنی شده دارد و همین مقدار اگر بیشتر غنی سازی شود برای ساخت 12 بمب کافی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط