سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۰

جدایی آموزش و پژوهش، یکی از نقص های سیستم آموزشی کشور

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: جدایی آموزش از پژوهش، یکی از نقص های سیستم آموزشی کشور است و این مرز به ویژه در تحصیلات تکمیلی آسیب رسان خواهد بود و مفهوم علم را زیر سئوال خواهد برد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کویر، دکتر علی اکبر حقدوست در کارگروه پژوهش و فناوری استانداری کرمان که با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: مسیری که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی می کند، انشاءالله با پایمردی که وجود خواهد داشت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)