چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۱۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۴

حضور تیم اسکیت استان مرکزی در مسابقات لیگ دسته یک کشور

مهین علی بخشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تیم اسکیت آقایان این استان با حمایت مالی باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی اراک در مسابقات لیگ دسته یک کشور حضور خواهد یافت. وی تصریح کرد: با توجه به حل مشکلات مالی تیم جوانان و بزرگسالان استان به منظور حضور در این رقابت ها، این تیم 31 تیر ماه به تهران اعزام خواهد شد. رئیس هیئت اسکیت استان مرکزی بیان داشت: این دوره از رقابت ها به مدت سه روز در پیست شیان تهران و با حضور 10 تیم از استان های مختلف کشور برگزار می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)